Παραλαβή από το κατάστημα
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας, θα ειδοποιηθείτε τηλεφωνικά ή μέσω email από εμάς για το χρόνο παραλαβής της παραγγελίας σας.
Η παραγγελία σας θα είναι διαθέσιμη στο κατάστημά μας για 5 εργάσιμες ημέρες από την ενημέρωση σας.
Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας εντός των 5 ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.
Αποστολή με μεταφορική εταιρεία
Σε περίπτωση που η παραγγελία περιλαμβάνει βαριά ή ογκώδη προϊόντα η αποστολή τους γίνεται με οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία.
Εμείς καλύπτουμε το κόστος της μεταφοράς από την έδρα μας μέχρι το πρακτορείο. Από το πρακτορείο μέχρι τον πελάτη επιβαρύνεται ο πελάτης. Από την πλευρά μας πάντα εξασφαλίζουμε τη φθηνότερη δυνατή λύση για εσάς.
Αποστολή με εταιρεία courier
- Έχουμε κάνει ειδική συμφωνία με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS COURIER και αποστέλλουμε όλες τις παραγγελίες με χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι αν τα αποστέλλαμε με κοινό Ταχυδρομείο. Οι χρεώσεις αυτές αφορούν περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ως δυσπρόσιτες. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης courier και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται. Θα ενημερώνεστε για το γεγονός ότι η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη και επομένως για το κόστος της μεταφοράς μετά από την Επιβεβαίωση Καταχώρησης παραγγελίας σε χρονικό διάστημα περίπου 24 ωρών. Εφόσον δεν συμφωνείτε με το κόστος μεταφοράς, δικαιούστε εντός 2 ωρών από την ώρα λήψης της σχετικής ενημέρωσης να ζητήσετε τη διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας. Η πάροδος της προθεσμίας αυτής θα αποτελεί απόδειξη της συμφωνίας και αποδοχής από μέρους σας του κόστους μεταφοράς. Σε κάθε περίπτωση έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε την περιοχή σας μέσω της σελίδας μας Έλεγχος Δυσπρόσιτου ACS.
- Παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά (Δευτέρα-Σάββατο) Η συντριπτική πλειοψηφία των παραγγελιών που δεχόμαστε αποστέλλονται είτε την ίδια ημέρα (για παραγγελίες που λαμβάνονται έως 13:00), είτε την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Στην πολύ ασυνήθιστη περίπτωση που η καθυστέρηση στην αποστολή θα είναι μεγαλύτερη της μιας εργάσιμης ημέρας λόγω μη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, θα σας ενημερώσουμε, θα σας δώσουμε αναμενόμενη ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος και θα σας ζητήσουμε οδηγίες για το τι θέλετε να κάνουμε. (Να ακυρώσουμε την παραγγελία ή να περιμένετε).
- Πάντα αποστέλλουμε με email τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας. Μέσα από το site μας μπορείτε να κάνετε αναζήτηση με τον αριθμό αποστολής, για να γνωρίζετε τη διαδρομή της αποστολής σας σε κάθε της βήμα.